Monday, January 13, 2014

妈啊!让我养猫吧



妈啊!让我养猫吧. 为何我妈就是不让我养猫呢?她自己明明也很喜欢猫咪。
我要说服我妈让我养猫! 养猫好处多,一直在身,永无烦恼!

全新单元,妈啊!让我养猫吧.

Brand new topic, Mom, I seriously need a cat!
My mom doesn't allowed me to keep a cat. I wondered why? Because she herself, love cat so much as I do (maybe not that much...)

No comments:

Post a Comment